Adams Matkasse

På min arbeidsplass er det en trend å få middag levert rett hjem på døra. Omtrent samtlige jeg jobber med, får middag hver uke levert hjem til seg, fra enten Adams Matkasse eller Godt Levert. Det eneste de snakker om er middagen de spiste i går , og om middagen de skal spise i dag ..  De forteller om karamellisert løk med stjerner i øynene ..Og om barna deres som står i vinduet og venter på at Adams Matkasse skal komme hver mandag ettermiddag. Og til slutt ble jeg overbevist om at dette var noe jeg også var nødt til å prøve ut!!

Det finnes flere ulike kasser man kan velge. Orginalkassen = skal visstnok være den de fleste bestiller. Men disse middagene tar også lang tid å lage har jeg blitt fortalt. Men har man god tid, skal dette være et bra valg. Barnekassen er beregnet for familier med barn. Og Expresskassen for sånne som meg, som syns 30 minutt er det lengste jeg har tid til å vente på at middagen skal være klar. Etter å ha lest mye på de ulike nettsidene endte jeg opp med bestilling av Expresskassen / 5 middager hver uke og en Fruktkasse. Frukten kunne jeg jo bare gått rett ut døra for å kjøpe… Men virker mer spennende å bli overrasket med ulike ting, man ikke ville ha kommet  på å kjøpe selv. Kanskje dette får oss til å spise mer frukt? 😀

Første levering kommer ikke før mandag 17 november. Men allerede på søndag kan man se de ulike menyene for denne uken på nett. Det er flott for da har man mulighet til å bestemme seg for hvilken kasse man vil ha uken etter. Og for de som ikke vil vite, er det jo utrolig spennende å se hva som dukker opp i kassene!! Kjenner at jeg gleder meg som et lite barn som venter på jul. Dette blir veldig morsomt! Forhåpentligvis vil Adam’s Matkasse være med på å gi oss det jeg håper det skal: ny inspirasjon og mer spennende middag. Forhåpentligvis blir det også mer kreativt fremover på matfronten. Og ikke bare det samme om og om igjen. Menyene skal også være enkle å følge. Så da er det håp for alle som ikke syns de verdens flinkeste på kjøkkenet. Og dette er jo en fin ting man også kan gjøre sammen med barna.
Noen som har erfaringer med Adams’ Matkasse eller Godt Levert??

                                                                                                                                                                                             Bildene er hentet fra adamsmatkasse.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg