Nisselunsj

Helt tilfeldig oppdaget jeg i et gratis Steen & Strøm magasin jeg tok med meg, etter å ha besøkt nyåpnede Marks & Spencer Food, en bitteliten annonse bakerst i bladet. Lekebutikken Hamleys som holder til i 5 etasje der, inviterer 10 heldig utvalgte til nisselunsj med nissen hver søndag. Mer enn det sto det ikke .. Men det var nok til å fange min oppmerksomhet. Jeg meldte sporenstreks den minste i huset på. Og noen dagen senere fikk jeg bekreftelse at hun var en av de 10 som var valgt ut til å bli med på dette : D – HURRA!! Dette blir spennende for både liten og stor! Det varer en times tid, før selve senteret åpner. Den lille har begynt å legge merke til nissen. Derfor er jeg helt sikker på at dette kommer til å bli en STOR begivenhet for henne. Gleder meg til å ta masse bilder av reaksjonene hennes når dagen kommer. Siden det skal holdes på en stor lekebutikk, tipper jeg det vanker en del overraskelser til de heldige barna som får lov til å komme. Kanskje pakke til alle barna? Grøt? Uansett tips til andre foreldre som vil spre juleglede til de små .. Og en grunn til å ta seg en  tur innom Steen & Strøm som har blitt veldig bra den siste tiden! Om dere ikke får plass på nisselunsjen, så er nissen på plass også etter åpningstid, klar for å ta i mot ønsker fra alle de søte små …

Man kan også skrive gaveønsker på en lapp og henge på juletreet som befinner seg i 6 etasje. Hver onsdag trekkes 3 vinnere som får sine ønsker oppfylt! Nok en ting jeg elsker med julen – muligheten til å få seg en eller flere hyggelige overraskelser!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg