Verdens fineste julegave

Vi får alle så mye fint til jul hvert eneste år. Det vi som regel blir aller mest glad for, er det enkle, det som er hjemmelaget eller det som blir laget av barna våre. I år kom den lille i huset med sin første julegave laget i barnehagen. Jeg fikk et lite kunstverk av et bilde, med hennes hånd og fotavtrykk. I tillegg var det fine ord til ettertanke, på både norsk og spansk. Min lille 2 åring er nemlig tospråklig. Hun snakker også flytende spansk! Det er spennende å se hvor raskt et lite barn kan lære seg å snakke to ulike språk. Men det hjelper nok ekstra at hun også går i spansk barnehage.

Det hender at du blir lei, fordi jeg er så liten. Jeg setter merker alle steder, og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større. Og en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk, så du kan huske og forstå. Hvor søte føtter jeg hadde, dengang de var små .. 

A veces estos cansado. Porque yo soy tan pequena. Que todo lo moncho y lo pinto. Y eso te desespera. Pero cada dia me hare mayor. Y todos estos recuerdos. Se quedaron en nuestro corazon. Aqui esto mi pequena huella. Para que siempre puedas recorder. Los pies y manos  tan lindos. Que empezaron a gatear y a andar.

Feliz Navidad! Eller God jul som det heter på norsk : D

2 kommentarer
    1. Så koselig. Har fortsatt fotavtrykkene i gips fra ungene og det er så koselig å ta fram å se på 🙂
      Så gøy at hun sankker spansk også, da 🙂 Imponerende.

    2. Angrer veldig på at jeg ikke fikk laget hånd og fotavtrykk av mine i gips. Det hadde vært et veldig fint minne fra tiden de var små, og tiden jeg aldri får tilbake, dessverre Laila MA. Moro med språk! Det er rart hvor fort de små lærer : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg