Kaos!

Titter bare innom for å si GOD helg! Her er det kaos med både flytting og omgangssyke. Tror det verste jeg vet må være oppkast! Særlig når det skjer midt på natta oppi seng, over alle dyner og puter. Og når man i tillegg blir dekket av spy over hele seg. Den lille pleier nemlig alltid å kaste opp over meg!! Men sånn er det med små barnehagebarn. Får den ene det, får hele barnehagen det i løpet av kort tid ;( Ingenting annet å gjøre enn å ta de med et tappert smil, hele veien til vaskemaskinen. Og heldigvis går det over … Ellers er alt nedpakket. Ingenting er der det pleide å være. Og når alt først er ute av syne og ned i esker, skjønner man ikke hvordan man skal orke å pakke det opp igjen. Men det blir nok omsider bra. Merker at det er lenge siden jeg flyttet. For jeg er helt merkbart ute av trening med alt som har med flytting å gjøre.

4 kommentarer
    1. Hei Laila MA! Heldigvis bedre nå. Hadde tenkt meg på Reiselivsmessa denne helgen. Er et obligatorisk besøk hvert år. Har du vært innom? Håper alltid å vinne en av de gratis feriene de deler ut .. Men har ennå ikke klart å stikke av med en av de : p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg