Hotell bestilt!

Har brukt mye tid på å lete etter et bra og fint hotell vi kan bo på i Roma, før og etter cruiset vi skal på snart. Hadde lyst å bo et sted som ligger sentralt, ikke er for dyrt og et sted som er fint å slappe av. Mange kriterier! Men alt dette er viktig når man også reiser med et lite barn. Valget falt tilslutt på design hotellet Radisson Blu es Hotel, Rome. Dette hotellet liggger 100 m fra sentralstasjonen Roma Termini. Det er dermed lett å komme seg hit og til og fra flyplassen. Hotellet har takterrasse med 2 svømmebasseng, gratis Wi-Fi og frokost inkludert. De har i tillegg SPA, massasje, boblebad og treningssenter. Og det ser mer enn bra ut for oss! = ) Nettsiden deres finner du HER! Jeg bestilte hotellet via booking.com. Og prisen var bra! Dette hotellet har rom fra 1000 kr natta og oppover. Barn under 12 år bor gratis! Sjekk også de andre hotellsidene: hotels.com og agoda.com for tilbud på dette hotellet. Når hotellbekreftelsen kom i innboksen, kjente jeg at jeg begynner å glede meg masse til ferie!

9 kommentarer
    1. Var veldig fornøyd med dette stedet irenglede! Det var veldig sentralt, rent og pent. Bonus med den store takterrassen og basseng! Mange hotell i Roma er slitne og overpriset. Og få hotell midt i smørøyet som har alt dette hotellet tilbyr. Mens her var det superfresht uten å koste skjorta. Veldig mange bilder av hele hotellet på booking.com siden.

    2. Håper det er et tips som kan komme til nytte irenglede! Når jeg nylig lette etter hotell i Roma nylig brukte jeg tips fra ukeblader ol. Men alt som var anbefalt var bare rom til flere tusen! Og det er unødvendig å bruke så mye penger på overnatting i storbyer. Det er bedre å bo billigere, å heller kunne bruke litt ekstra penger på god mat og drikke og ikke minst litt shopping! = )

    3. Hei! Hvordan klarte du å få deg rom til 1000,-/natta? 🙂 Var du fornøyd? Det ser helt fantastisk ut!

    4. Hei Linn! Tror jeg skrev om dette i innlegget .. Eller i et før vi reiste til Roma i fjor sommer. Hotellet har kampanjer innimellom. Og mener vi bestilte noen netter direkte fra hotellet og noen gjennom booking sider for hotell på nett. Bare søk på de forskjellige sidene, og da ser du fort ulike tilbud. Jeg fulgte med i et par dager, og fikk det tilbudet vi fikk. Vi bestilte også 2 rom. Og var på dette hotellet både før og etter cruise i juli i fjor. Ser prisene går veldig opp og ned.

    5. Hotellet lå sentralt og hadde en kjempeflott takterrasse med basseng! Verdt hele oppholdet! Roma er VARMT! Og det var deilig å sitte der å spise frokost og på kveldene … En vakker oase jeg ikke ville dra fra …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg