Barcelona

Barcelona er byen som stadig blir kåret til Europas hotteste reisemål. Den har alt du kan ønske deg! Storbypuls, bystrand, arkitektur, shopping og fantastisk mat. En av våre største favoritter  i den pulserende byen, er Marina Port Vell. Dette er det flotte havneområdet i Barcelona. Det er enkelt å komme seg ned her. Barcelona er en by som det er lett å komme seg rundt i. Følger du den kjente handlegaten La Rambla ender du opp  nede ved den flotte havnen. Her finner du en kjempefin havnepromenade, kjøpesenteret Maremagnum. IMAX kino, Akvariet i Barcelona og spiseplasser og barer på rekke og rad. Det er flotte kunst skulpturer overalt. De er plassert både på land og i vann. Masse flotte båter å se på! Og forsetter du å gå videre herfra, kommer du til den flotte og lange  bystranda, det kjente W hotellet og taubanen du kan ta over byen. Jeg elsker å besøke dette området når jeg er i Barcelona! Det finnes flere fine hotell i dette området. Og et godt tips er å prøve å finne ledig hotellrom i dette området. Det er kjempefint å gå her både på dagen og på kvelden. Det er alltid noe som skjer nede på stranden. Og her liker jeg meg så godt, at jeg aldri har lyst å dra hjem igjen  … ; (

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg