På vei til konsert …

Nå sitter jeg på toget! På vei til Drammen for å være med på a-ha sin eksklusive konsert. Det er bare spesielt inviterte og deres familie som kommer. Veldig gøy at jeg fikk en av de billettene i går. Det er jo ikke hver dag man kan skryte over å stå på gjestelista til selveste a-ha!!! Stor stas med andre ord.Jeg er egentlig stuptrøtt etter en lang dag på jobb. Men i dag var målet å ikke sovne i sofan så fort jeg kom hjem og satte meg ned. Og det klarte jeg heldigvis å unngå! Selv om jeg ikke rakk det toget jeg hadde tenkt å ta, sitter jeg i det minste godt plassert på et tog nå. Og jeg må absolutt ikke sovne!! For aldri i verden om jeg vil gå glipp av dette.

Gleder meg veldig!!!! Blir kjekt å komme tilbake til Drammen en tur også. Jeg synes det er en koselig liten by. Har aldri vært på Union Scene før, så spent på hvordan det er der. Har hørt at siden det ikke er så stort, så får man mer en intim følelse. Og det er jo veldig bra! For i Spektrum blir det altfor stort og upersonlig. Krysser fingrene for at dette bare må bli en SUPER kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg