God morgen!

Det er rart hvor fort disse fridagene forsvinner. Vi har hatt noen fine dager her på Vestlandet. Og skal senere i dag fly hjem igjen til Oslo og hovedstaden. Flyturen tenker jeg fint lite på. For jeg vet jeg må hjem igjen til hverdagen nå. I morgen venter både barnehage og jobb. 

Det verste med hjemreisen, er uten tvil, å pakke! Utfordringen med å prøve få alt ned i koffertene. Det er alltid så mye mer å pakke når man skal hjem. Og denne gang er det alle julepresangene man skal prøve å få med seg hjem igjen. Flere av julepresangene kan i tillegg knuses!

Men først venter en lang og stor frokost! Som et frokost menneske er hotell frokost alltid et høydepunkt for meg. Og her er det så mye godt! Så gleder meg til verdens beste start på dagen allerede! : D

#jul #desember #mamma #familie #kos #reise #aktiv #hverdag #barn #blogg #mammablogg

6 kommentarer
    1. Ja det pleier jo å være sånn her mediakaos! Selv om jeg savnet masse snø på julaften, er det godt at det er så mildt også. Men meldt minusgrader på Østlandet til uken ; ( Og jeg klarer meg fint uten vinter kjenner jeg … = ) Så fornøyd så lenge det er mildvær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg