Et nytt år!

Et nytt år er som et blankt lerret. Dagene vi har foran oss, bare venter på å bli fylt med nye minner og morsomme opplevelser. Hvorfor ikke bare utnytte dette året best mulig?! Planlegg en reise til det stedet du alltid har drømt om å reise til! Sett deg som mål at du skal fylle opp det nye året med positive gjøremål og realisere alle eller deler av reiseplanene dine. Eller i det minste sett deg som mål at du skal dra til minst en ny og spennende destinasjon i løpet av våren eller sommeren. Oppfyll en av drømmene du har, så du ikke blir sittende å angre!

For livet handler ikke om alle de dagene som går. Men om de dagene man husker! Gjør en innsats selv for at 2016 skal bli ditt beste år noensinne! Vær litt mer spontan og impulsiv. Bestem deg for å bli litt mindre redd eller engstelig. Si JA til tilbudene som dukker opp langs veien. Og ikke minst: glem flyskrekken din! Lev litt mer!!

Mine nyttårsforsetter og mål for det nye året, er å bruke enda mer tid på å oppleve ting! Jeg har lyst å reise mer. Og jeg har bestemt meg for å utnytte året så godt som det lar seg gjøre på nye opplevelser. Jeg har begynt å kikke på steder hvor jeg har lyst å tilbringe deler av sommeren. Har også begynt å se på litt mer eksotiske destinasjoner som jeg har lyst å besøke mens det er kaldt her hjemme, for å korte ned på vinteren. Det finnes så mange muligheter! Det handler bare om å gripe de. Gjør 2016 til bra og fint år! GODT NYTTÅR!!

#2016 #godtnyttår #nyttår #inspirasjon #mamma #hverdag #reise #aktiv #mammablogg #januar #familie #barn

16 kommentarer
    1. Vi bestemte oss for å avbestille cruiset vi skulle på i mars. Og det var fordi det kjentes feil å reise dit vi skulle nå. Men som jeg har sagt her hjemme til de som ble skuffa, er at vi skal dra dit senere. Bare vente til ting roer seg .. Og forhåpentligvis endrer seg. Føltes ikke helt trygt å dra dit nå ; ( Ser på cruise fra Venezia i sommer. Jeg tror det er det vi går for nå. Magefølelsen min sier i alle fall at jeg må tilbake til Venezia Mariann Sæther Tokle! = ) Spennende med nytt kurs i England å se fram til! : D

    2. Ja vi har vært der fire ganger. Vi var på 7 dagers med Splendour og da hadde vi tre dager i byen før vi dro. Sist gikk vi fra Venezia om natten. Det var også spesielt med alle lysene 🙂 Nydelig inn og utseiling fra Venezia

    3. Tror mange velger å bo utenfor Venezia fordi det fort blir så dyrt her Mariann Sæther Tokle. Men det vi bodde på sist hadde en normal og vanlig pris. Og perfekt beliggenhet i tillegg! Men hadde vært kjekt å prøvd et nytt sted denne gang …

    4. Vi bodde på Villa Tiziana på Lido, helt ok. Vi kom sent på kvelden og skulle ta bussen og ante ikke hvor vi skulle,hehe. Det var stupmørkt og vi lurte på hvor vi havnet men traff på en gammel mann som viste oss vei. Det viste seg at det var så mørkt fordi alle gatelysene ikke lyste den kvelden 🙂

    5. Har selv ikke vært på Lindo. Men skjønt at mange velger å bo her når de skal til Venezia. Prisene skal også være hyggeligere enn i selve Venezia. Klarer ikke å bestemme oss for om vi skal dra med RCCL eller Celebrity denne gang. Men min magefølelse sier Equinox og Celebrity. Vært på denne Mariann Sæther Tokle?

    6. Nei , men Solstice og Silhouette som er lignende skip, fine skip 🙂 Den turen som går innom mange havner er kjempefin, har vel noen innlegg derfra. Vi var i Ravenna, Bari, Koper i Slovenia, Kotor i Montenegro, Split og Dubrovnic..tror jeg. Var flere også, 12 dagers tur. Var bare en dag i sjøen.

    7. Har sååå lyst å dra på akkurat den ruta Mariann Sæther Tokle! Henger faktisk utklipt på kjøleskapet mitt.
      13 dager med Silhouette: Venezia – Koper – Ravenna – Split – Kotor – Dubonovik – Bari – Corfu – til sjøs – Valetta – Catania – Salerno – Roma …. MEN denne ruta går ikke i sommer .. Dessverre! ; (

    8. Har sett gjennom alt for både 2016 og 2017 uten å finne den! Håper ruta konmer tilbake!! Skulle veldig gjerne ha vært på denne … Men ble det veldig hektisk med så mange stopp Mariann Sæther Tokle? Eller var det så bra som det hørtes ut?

    9. Vi var på Ferrarimuseet i Ravenna hele familien, eller ikke i Ravenna men i Modena, men vi lå ihavn i Ravenna. Gubben og jeg var på Etna og Taormina, og vi så på Trullihus i Bari og vi var på en nydelig tur til Ljublana. Og så var vi på en liten tur på Malta, hvis ikke det var en annen gang, går litt i surr her,hehe. gutta var mye ombord for det var veldig varmt men i noen byer som kotor og Split ruslet vi en tur i land.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg