Gult er kult!

Min kjære venn: en rød stor koffert fra Samsonite ble dessverre ødelagt sist vi var på ferie. Den har vært med meg rundt i verden i flere år. Og kvaliteten var TOPP! Det er rart hvor mye den faktisk har overlevd gjennom årene. Men det var et cruiseskip som klarte å ta knekken på den tilslutt. Der fikk den nok altfor stor medfart og røff behandling når de tok den ombord.

Vurderte å ta den til reparasjon, fordi jeg var så glad i den! Men bestemte meg i stedet for å prøve noe nytt. Valget falt på en knallgul koffert fra American Tourister, etter mye om og men. De har et enormt stort utvalgt i freshe og lette kofferter. Du finner alle mulige farger og mønster! De har også kofferter med Disney motiv, Star Wars og kule superhelter på. Her finnes noe for alle! Både for voknse, ungdommer og barn. Og prisen er hyggelig, bare halvparten av det andre merker koster. Har aldri hatt en koffert fra de før så er spent på hvor mye de tåler.

Jeg bestilte fra nettsiden deres, som du finner HER! Og det tok cirka 1 uke før jeg fikk kofferten levert. Null problem med å bestille fra den. Verdt å sjekke ut! Fint tidsfordriv å se gjennom alle koffertene som finnes her, mens du hører på regnet som bøtter ned ute i dag.

Hvilken likte du best?

#blogg #mamma #foto #sommer #ferie #mote #onsdag #shopping #reise #juli #hverdag #dagdrømme #barn #ungdom #familie #tips

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er tøft med kofferter i sterke farger. Og det er alltid lettere å finne igjen de på rullbåndet på flyplasser, enn alle de svarte koffertene som ser akkurat like ut alle sammen. Tenkte å prøve ut dette merket nå. Veldig spent på om det er like bra som det Samsonite har vært opp gjennom de siste årene maiken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg