15 januar

2019 er endelig her! Et helt nytt år med blanke ark som bare venter på å bli fylt opp. Vi er allerede 2 uker inn i det nye året. Eller nøyaktig 15 dager og jeg skjønner ikke hvordan det kunne gå så fort? Siden sist har den lille begynt på skolen igjen. Etter en lang juleferie gledet hun seg veldig til å treffe venner og lærerne igjen. Og etter å ha kommet inn i alle rutiner som hører hjemme på skolen trives hun nå veldig på skolen hun går på. Min mellomste datter kom tilbake fra København noe dager etter nyttår og har allerede reist igjen. I starten av januar satte hun seg på et fly igjen for å komme tilbake til UWC skolen hun går på. De 6 ukene hun hadde hjemme med juleferie forsvant rekordfort, og nå er det mest sansynlig en stund til vi ses igjen. I helgen som var hadde vi tenkt å dra til Vestlandet i familiebursdag. Men pga kjempedyre flybilletter på nesten 10 000 kr, (!!!) får vi ta det en annen helg i stedet for. I dag har jeg fri fra jobb og planen er å få sendt avgårde pakker til datteren min som bor på United World College skolen. Hun blir 18 neste uke! Føles ubeskrivelig rart og nesten uvirkelig for en mamma den dagen barna blir myndige og regnes som en voksen. Disse 18 årene gikk så altfor fort!! Skjønner det ikke. Hun var nettopp liten. Vi har også begynt å planlegge vinterferien neste måned. På søndag bestilte jeg flybilletter. Var usikker på om jeg skulle bestille eller ikke, men fant en kjempebillig tur hos SAS. Og nå har jeg lært at man må bestille når det er billig og tilbud. Billettene ble satt opp igjen allerede neste morgen. Vi skal besøke et sted og et land vi aldri før har vært denne gang. Noe som gjør planleggingen ekstra spennende. Har hørt masse positivt om dette stedet fra andre som har vært der, så spent på hva som venter oss.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg