Tilbake på min favorittplass!

I går morges kom vi tilbake til Ibiza for 4 gang! Selv om vi har vært her mange ganger før var dette et av stoppene jeg likevel gledet meg mest til å komme tilbake til. Det er et eller annet spesielt med denne vakre plassen. De hvite husene, de glade menneskene som bor her, stemningen og strendene.

Siden sist vi var her kunne vi se at de har oppgradert byen mye. De har fått en ny og flott cruiseterminal og en praktisk ferjeterminal i sentrum. Det hadde de ikke før. Da var det mer provosorisk. Nå var det blitt veldig fint!

Begynner å bli godt kjent i Ibiza etterhvert. Vet akkurat hvor favorittbutikkene våre er og de hyggeligste spiseplassene. Masse fine butikker der, og veldig bra shopping! Vi tuslet rundt i gatene i den lille byen, langs de hvite husene noen timer i varmen i går, før vi dro over til Formentera for å bade.

Jeg liker absolutt alt med Ibiza! Ble hodestups forelska og totalt fortapt for mange år siden. Ibiza vant mitt hjerte med engang jeg kom hit for første gang. Kort fortalt, jeg ELSKER denne plassen! Jeg elsker Ibiza! Håper jeg snart kommer tilbake. Blir aldri lei av denne plassen. Vil bare se mer for hver gang vi er her. En plass jeg aldri har lyst å reise fra.

#ibiza #cruise #ferie #sommer #foto #familie #mandag #mamma #blogg #spania

8 kommentarer

Siste innlegg