Tilbake til Ibiza

Etter 37 timer lange timer på havet var lykken stor når vi endelig kom ved innseilingen av Ibiza onsdag morgen. Den nydelige lille hvite øya er en av mine aller største favoritter i Middelhavet. Dette er faktisk 5 sommeren vi er på besøk her og det er ingen sommer uten en tur nettopp hit!! Jeg elsker nemlig alt med Ibiza, og dette er stedet som gir meg sommerfølelse. Dette er alltid like magisk å komme tilbake hit. Stemningen, folkene, strendene, butikkene .. Følelsen man får i kroppen av å være her! Det er helt umulig å ikke like et sted som Ibiza.

Har ikke helt bestemt meg for om vi skal ta båten over til Formentera eller ikke ennå. Men regner med at vi gjør det også denne gang. Strendene der er mine favoritter i Middelhavet og ikke et besøk i Ibiza uten besøk på Formentera. Dette kommer til å bli en bra dag!! Gleder meg masse til å gå av cruiseskipet i dag kjenner jeg. Ibiza stoppet er verdt hele turene alene. Som jeg har gledet meg til å komme tilbake nettopp hit! Nesten som julaften i dag. Så glad! Ibiza jeg elsker deg!!!

#ibiza #middelhavet #cruise #familie #sommer #reise #foto #juli #onsdag



Booking.com

(function(d, sc, u) {
var s = d.createElement(sc), p = d.getElementsByTagName(sc)[0];
s.type = ‘text/javascript’;
s.async = true;
s.src = u + ‘?v=’ + (+new Date());
p.parentNode.insertBefore(s,p);
})(document, ‘script’, ‘//aff.bstatic.com/static/affiliate_base/js/flexiproduct.js’);

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg