28 januar

I dag våknet jeg opp til en halv meter snø, minusgrader og til min egen bursdag! Det er verdens beste følelse uansett hvor gammel man blir. I tillegg hadde jeg fri på jobb, og dagen kunne ikke ha blitt bedre enn det. En lat og rolig og dag inne er perfekt når man såvidt får opp ytterdøra på grunn av all snøen. De eneste lydene jeg har hørt i løpet av dagen er lydene fra brøytebilen som kjører frem og tilbake utenfor. Har kun vært ute en bitteliten tur for å levere og hente den lille på skolen. Bortsett fra det valgte jeg å ta livet med knusende ro. Selv om det ikke har skjedd noe stort i dag er likevel 28 januar den beste dagen i året hvert eneste år. Siden sist har også datteren min som går på United World College blitt 18 år! (!!) Og den lille har feiret at hun nå har gått over 100 dager på skolen! Hendelser som har blitt feiret som store begivenheter her hjemme og på skolene til jentene. Nå snør det igjen og det blir spennende å se om vi klarer å få opp døra i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg