Årets påske

Årets påske forsvant på et blunk. For den minste i familien ble det noen dager med etterlengtet fri fra skolen. Hun har gått på skolen hver eneste dag siden den stengte i midten av mars. For henne ble påskeferien en velfortjent skoleferie. Jeg har jobbet hver eneste dag i påsken, men klarte å få til noen fine turer i min egen by før og etter jobb. Forbinder påske og april med lysere tider. Årstiden jeg liker best. I dag er det meldt 17 varmegrader her i Oslo! Den minste er heldig som skal få være mye ute på skolen i dag. Om noen få timer venter jobb og en ny arbeidsuke på meg. I helgen har jeg fri og da skal vi gjøre noe morsomt. Selv om vi bor i en by hvor det aller meste er satt på en eneste stor pause for tiden, er det likevel fult mulig å gjøre hverdagen og helgene litt mer spennende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg