Dagen derpå

I går hadde jeg bursdag! På en helt vanlig regnfull tirsdag, som ble til en helt magisk dag fordi så mange husket på meg. Det var veldig hyggelig og jeg ble veldig glad!! Nå er jeg 1 år eldre! Men har aldri følt meg yngre enn akkurat nå. Evig ung innvendig i alle fall. I går reiste min mellomste datter tilbake til UWC, United World College igjen og sitt siste semester der. Nå ses ikke igjen før i mai. Den neste tiden blir utrolig spennende med tanke på hvor hun kommer inn av de universitetene hun har søkt utenlands. Ellers gleder jeg meg til at jeg snart skal være turist igjen i egen ny. Denne gang skal vi bo på Amerikalinjen som var et nytt hotell i 2019. Har også begynt å glede meg til å reise på Celebrity Apex i sommer. Helt nytt cruiseskip fra Celebrity Cruises som skal være ferdig 30 mars. Venter på beskjed fra jobb om når jeg får fri, så skal jeg kaste meg rundt å bestille med en engang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg