Ekeberg

Den siste tiden har jeg prøvd å tvinge meg selv til å gå tur før eller etter jobb. Når verden stopper helt opp er det lett å bare legge seg til å sove når man ikke er på jobb. De dagene jeg jobber kveldsvakt har jeg dratt på tur tidlig morgen etter å ha levert den minste på skolen. Hun har vært på skolen hver dag siden den stengte. De dagene jeg jobber dagvakt prøver jeg å komme meg ut på kvelden når det er solnedgang. Liker å gå tur når det begynner å bli mørkt og byen lyser opp. Merker at man får mer energi av frisk luft og en tur ut. Den siste tiden har jeg vært mye på Ekeberg. Utsikten herfra er min favoritt om dagen. Elsker å stå på toppen av parken og se ned mot byen min som lyser opp og ser helt magisk ut om kvelden.

2 kommentarer
      1. Oij! 😃😃 Var det en butikk der oppe som het Samvirkelaget? Det var jeg ikke klar over. Så morsomt!! Mye har nok forandret seg der siden 80 tallet. Nå har de fått Ekebergparken som er et sted jeg liker å gå tur. Prøver å kose meg så langt det er mulig i egen by om dagen. Tror ikke vi kommer oss til Italia som planlagt med det første. Da er jo Ekeberg et fint alternativ. 🙂 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg