Ekebergparken

I dag er det en ny uke og nye muligheter. Har fri fra jobb og det må være den besten starten man kan ha på en ny uke. Hadde gledet meg til å gå hjem å legge meg for å sove etter å ha levert den lille på skolen, men endte opp med å dra på tur i stedet for. Bestemte meg impulsivt for og heller dra til Ekebergparken for å gå tur. Her har jeg ikke vært på lenge. Selv om været i Oslo ikke er det beste i dag, det blåser og er kaldt, ble det likevel en fin tur. Herfra får man panoramautsikt utover byen. Drømmer fremdeles om å gå å legge meg, men nå er det ikke så lenge før jeg skal hente den minste på skolen. Skal derfor prøve å holde meg våken og satser på en rusletur i kveld også. Sove kan jeg gjøre en annen gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg