En annerledes påske

Påsken er den tiden av året jeg liker aller best å reise bort. Da er været bra og vi har alltid hatt fine ferier utenlands i påsken. I fjor på denne tiden var vi i Gdansk med gode venner. I år går det ingen fly ut av landet. Alt er annerledes. Denne påsken skal jeg jobbe hver eneste dag. Store deler av årets påske skal jeg altså tilbringe på sykehuset jeg jobber på. Vi får ikke lov til å reise bort og vi vet heller ikke om vi får ferie i sommer. For den minste ser det ut som at det ikke spiller noen rolle at vi bare er hjemme. Hun er strålende fornøyd med at vi klarte å få tak i smågodt fra Europris og har gått til innkjøp av Nintendo Switch. Målet mitt denne påsken er at vi en av dagene skal finne tid til å gå en tur sammen et sted her i Oslo.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg