Frokost på Amerikalinjen

Det er ikke så lenge siden vi spiste frokost på Clarion Hotel The Hub i Oslo. Frokosten og utvalget der var enormt!! Jeg så et bilde av frokosten fra Amerikalinjen før vi sjekket inn og ut i fra det ene bildet jeg så, virket det som den var liten og beskjeden i forhold. Derfor hadde jeg ingen forhåpninger om at frokosten på Amerikalinjen kunne slå frokosten på The Hub. Så feil kan man altså ta! Når jeg listet meg ned til frokosten på Amerikalinjen ble jeg helt satt ut over hvor flott og stor den var! ❤️❤️❤️ I ettertid tenker jeg at frokosten på Amerikalinjen alene er verdt å sjekke inn her for. Her kommer noen bilder av hva som venter meg en tidlig morgen kl 07:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg