Godt nyttår!

Godt nyttår og velkommen 2020!! I går kveld bestemte jeg meg spontant for å dra ned til Aker Brygge etter kveldsvakt for å se på fyrverkeriet midnatt. Magefølelsen min sa at jeg burde dra rett hjem å legge meg etter jobb, men bestemte meg for å dra å se på rakettene her ned nede midnatt. Jeg har nemlig alltid hatt lyst til å gjøre det. I år var dessuten været bra og tenkte det ville bli perfekt! Selv om jeg skulle grytidlig opp den første dagen i det nye året var dette noe jeg ikke kunne gå glipp av. Mitt nyttårsforsett i år er nemlig å bruke min egen by mer aktivt, selv om jeg synes jeg var ganske flink til det i fjor også. Men i fjor gikk jeg glipp av fyrverkeriet her nede og brukte hele den første uken av det nye året på å angre på at jeg ikke dro. I år skal jeg også angre mindre på ting jeg ikke gjør og bare gjøre ting så jeg slipper å angre! Så enkelt. Glad for at jeg dro for dette var utrolig flott å se på! Den første dagen av det nye året har jeg brukt godt. Jeg startet dagen med å dra på jobb, fikk med meg en fantastisk solnedgang over byen og havet og rakk også en tur innom Slottsplassen for å se på alle lysene som folk har tent til minne om Ari. I morgen har jeg en etterlengtet dag fri og den skal jeg bruke til å legge spennende reiseplaner for det nye året som venter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg