Grefsenkollen

I går hadde jeg fri fra jobb. Fridagene som dukker opp midt i uka i turnus er dager som det er fristende å bare sove bort eller forsvinne bort i Netflix sin verden hele dagen. Når det er fint vær og varmt i får man også en trang til å komme seg ut. I går var det en av de dagene. Turen gikk dermed til Grefsenkollen på ettermiddagen, etter både Netflix og noen timer søvn. Det var en nydelig tur opp! Bratte stier, i motbakke, hele veien opp. Men flere flotte utsiktspunkt underveis i høyden over byen som ligger under deg. Mange som hadde hengt opp hengekøyer i trærne oppover stiene og hadde planlagt å sove ute i skogen. Sikkert ekstra fint her når man ser alle lysene fra byen om kvelden. Burde dratt ut mye tidligere på dagen for det var så utrolig fint ute! Selv om det var kveld var det fremdeles varmt og det var mange andre ute. Hadde jeg kommet meg ut tidligere hadde jeg nok også fått en knallblå himmel. Dette må være et av de aller fineste utsiktspunktene vi har her i Oslo, og jeg skal tilbake igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg