Juleferie

Vi er på flyplassen og venter på flyet som skal ta oss på juleferie! Det er enormt mange som er ute å reiser i dag, og det var såvidt vi klarte å få en plass på flybussen. Første gang ingen av oss kunne sitte sammen, og den minste måtte sitte helt alene sammen med en ukjent. De siste 2 ukene har vært enormt hektiske. Har prøvd å bli ferdig med alt som hører julen til i god tid før den store dagen. Det har vært usedvanlig mange henting og leveringer av den minste i familien overalt den siste tiden. Har også prøvd å få med meg mest mulig avslutninger og obligatoriske arrangement før jul, samtidig som jeg har vært tilstede på jobb. Har funnet ut at det slett ikke er lett å få med seg alt når man befinner seg i en 100 % turnusjobb, og man jobber både dag, kveld og helg. Har flere dager den siste uken følt at jeg ikke har tid til å være noe sted, for jeg har hatt så mye jeg må ordne før vi skulle reise. Derfor føltes det ekstra godt når jeg i går omsider kunne dra fra jobb og vite at nå venter noen dager med fri og avslapping. Nå ser vi fram til noen rolige dager sammen med familie og en liten pause fra vår hektiske hverdag for tiden. En liten mulighet til å lade opp batteriene igjen før et nytt og travelt år venter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg