Loen

I går besøkte vi Olden i Stryn kommune i Sogn og Fjordane. Mens vi var der kom jeg på at jeg hadde lest om er sted som heter Breng seter som skulle ligge i nærheten. Når jeg søkte det opp på nytt fikk jeg opp at det bare lå 17 minutt unna fra der vi lå ankret opp. Jeg fant tlf nummeret til den eneste drosjesjåføren i Olden som kom å hentet oss. Han kjørte oss til Breng seter som lå like ved Lotvatnet i Lodalen. Så utrolig nydelig!! Her lå det også folk og overnattet i telt. Vannet i Loen har den grønneste fargen jeg har sett på vannet. Jeg trodde det var på grunn av alger, men en passasjer ombord på Sea Dream sa at fargen kom fra isbreen. Jeg vet ikke, men syns både Loen og Olden var utrolig vakkert!! Begge stedene så ut som poskortmotiv. Magisk vakkert! For et flott land vi bor i!

4 kommentarer
      1. Vestlandet er flott! Jeg er fra Vestlandet selv, så kan anbefale det. Særlig alle byene langs kysten. 🙂 Synes også personlig at naturen i Sogn og Fjordane er veldig vakkert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg