Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger

Fikk anbefalt dette supre hotellet fra en kollega. Før jeg fikk tips om dette hadde jeg sett gjennom alle hotellene i Stavanger og var usikker på hva jeg skulle velge. Denne gang var vi 4 som skulle reise sammen. Jeg fikk med meg 2 av 3 barn. Den siste fikk ikke fri fra skolen hun går på, United World College, som ikke er en vanlig skole. Men en skole hun bor på og som har opplegg også i helgen. Hun har dessuten mye prøver nå og holder på å søke universitet utenlands. Uansett, denne gang så vi etter 2 rom eller 1 stort rom for alle.

Når jeg begynte å kikke på Radisson Blu Atlantic Hotel, Stavanger oppdaget jeg at jeg kunne få en gigantisk Suite til samme pris som det hadde kostet meg for 2 rom. Suite Atlantic har 2 soverom, 2 bad og 2 stuer. Er hele 85 kvm stor,  ( !!! ) og har plass til 5 personer! Barn under 16 år får barnepris. Jeg meldte meg i tillegg inn i Radisson sin egen kundeklubb og fikk dermed også medlemspris på oppholdet.

Reiser man flere eller en familie anbefales denne løsningen mer enn et såkalt familierom som bare er et litt større rom. På denne Suiten har man stor boltreplass og barna har et eget stort soverom med TV og et eget bad med badekar. De kan lukke igjen døren når de får nok av foreldrene sine og slappe av for seg selv. Man slipper å gå oppå hverandre og på denne måten kan man også forebygge unødvendig krangling! 😅😅 Vi bestilte med frokost og angret ikke på det. Stort utvalg med alt man kan tenke seg servert  i fine og freshe oppholdsrom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg