Vinkurs, bursdag og helg

Til jul var jeg så heldig å få 2 billetter til vinkurs og vinsmaking med den kjente musikeren Sigurd Wongraven som også har sin egen vin. Jeg elsker vinen hans og ble kjempeglad! Alle vinkurs han har blir alltid fort utsolgt uansett hvor i landet det er. Registrerte også sist jeg var på flyplassen at de var helt utsolgt og tomme for vinen hans på Tax Freen. Har gledet med til å gå på dette lenge og i går var endelig dagen her. Tok med meg min eldste datter til Kulturkirken Jakob i går kveld. Her har vi aldri vært før og var spente på hvor vinkurset skulle være? Men populær som denne mannen er så hadde han klart å fylle hele kirken til randen! 5 gigantiske langbord som gikk over hele kirken fulle med alle typer folk. Både eldre og yngre. Vi fikk smake på 5 ulike viner, inkludert champagne. Det var spennende å høre Sigurd Wongraven fortelle om vin og bakgrunnen for de ulike produktene og stemningen var upåklagelig. Alle så ut til å kose seg veldig. Det ble en kjempefin kveld og dette er noe jeg har lyst til å gjøre igjen. Anbefales! I går kom også min mellomste datter overraskende hjem fra United World College. Vi var innstilt på at vi kanskje ikke så henne før til påske eller i mai når hun dro tilbake til skolen i begynnelsen av januar, men hadde fått fri for å reise hjem og feire bursdagen sin som er i dag! Dermed blir dette en helg hvor vi skal prøve å endre alle planer vi har og kose oss mest mulig den korte tiden hun er hjemme på lynvisitt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg